Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No mají to v té firmě Evropský parlament dobře zařízeno, to se jim musí nechat. Jak zaplatit všechny ty lobbisty, asistenty, kamarády, přátele, známé? No budeme vymýšlet nesmyslné zákony a směrnice. No a pak vytvoříme všelijaké komise a komise komisí, tam všechny zaměstnáme, no ty to pak zase budou rušit. Paráda, ať žije evropská byrokracie!

0 0
možnosti
Foto

J94a93k89u90b 25J65a82h77l

14. 5. 2014 0:21

Výborné... pane Andrle, prosím o další blogy. Tento mě poučil i pobavil...

0 0
možnosti

Odvolávám co jsem nařídil, nařizuji co jsem odvolal. Nepřipomíná Vám to něco?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 643x
Především jsem pyšný otec tří dětí, které moc miluji, toto považuji za můj největší životní úspěch. Od roku 1998 jsem majitelem úspěšné společnosti, která se věnuje ekonomickému poradenství. Mimo své zaměstnání se již léta věnuji spolu se svým otcem záchraně kulturních památek a charitativní činnosti. Pravidelně přispívám dětským domovům a jiným příspěvkovým organizacím. Do voleb vstupuji pod hlavičkou Úsvitu - Národní koalice, s jehož programem se plně ztotožňuji.

Seznam rubrik